another day arrives

Hellu ! :)
Idag har man inte gjort mycket , eller , jjo . Mer än vad jag gjorde igår i alla fall . :) Men i alla fall så har jag varit hemma , mestadels av dagen . Började med att äta en lätt frukost , det vill säga te och macka . Efter det lite facebook och så , sen så drog man igång dagen igen . Först gick jag en sväng med Lissie , och då gick man tillsammans med grannen , det var najs . Sen så gick jag hem , tog in posten , och guess what ! ! Jultidningarna är här igen ! Och jag säljer sååå , ring mig om du ska ha . . . Haha nej men skoja :) Då jag kollade igenom jultidningarna så åt jag samtidigt lunch , smarrigt värre ! Sen efter det så blev det till å rita och smsa med Marre om vi skulle sälja ihop eller ej och nu har vi bestämt wihoo , jag kommer äga varenda jultidningsförsäljare jävel ! Så fett kul kommer det att bli ! Aja , efter det så vet jag inte vad jag gjorde , ehm joo jag rita lite till och efter det så cyklade jag med min älskade lillebror Theo , så grymt söt och när man cyklar med han , oj oj , man vet inte om han ramlat av eller bara plötsligt , poff , försvunnit ! Det är ganska tyst för hans del med andra ord . Så vi cyklade till bommen och gick i skogen en sväng och sen cyklade vi hem igen det var nog rätt så kul och efter det så åt vi mat , efter att jag hade ritat ytterligare och så . Och efter maten så har jag spenderat min tid på Microsoft Word ! Aa , det var nog min dag ! Och nu ska jag gå upp och äta lite te och mackor , igen ! Aja , vi ses väl snart igen dååå ! [:
pusshej leverpastej / emmaskogstrom♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0