g. . . äh spela roll

HEJ !
Jag har inte blogghumör , eller nej förresten jag har inget humör just nu . . . egentligen skulle skolan börja imorrn för jag har inte ett skit å göra så jag undrar : vad gör man då man är på skithumör ? Jag brukar lyssna på ganska hög musik och typ dö halvt men sen så jaa , ska nog hitta på nåt men det hjälper inte mycket att man är ensam i hela huseet för resten av skitfamiljen har lämnat en kvar ensam för de vill inte va med mig , så jag är ensam hemma och har inte en kotte som vill komma hiit heller . Det blir väl en trist dag idag då .
Just nu : Lyssnar på Never grow up , sitter skräddare i en liten röd fåtölj från sel och skriver här och tittar ut över mitt stökiga rum , tur att jag har ryggen mot den värsta delen ! !
Vad som händer nu : Jag ska skriva klart det här inlägget sen så går jag upp , tar ett koppel i fall jag möter Lisa och går ut med lurarna och lyssnar på musik och tar med mig världens bästa vän<3
Vad jag tänker på : Varför ?
Vad jag tycker om : Hästar , just nu kommer jag inte på nåt annat än hästar , Lissie och dator och telen .
Vad jag hatar : Mig själv , jo varför inte alltså .
Varför ? : Varför inte ? !
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0