hihi

Hej nu sitter jag här igenrå
Nu har jag inget å göra men sitter iaf på en stol och lyssnar på Resten av ditt liv , som är grymt bra å jag fattar texten till 100 :) Jag vill rida nu , typ . Lite random mysko typ aa , det vare . Tänk vad härligt att ha en egen häst och bara kunna ridaren hela dan typ ;p Fett najs ändåå ! Fast tänk vikket jobb på sidan om , åh gud jag skulle dö så fort jag jobbat fem min hahah jag suger . Min kondition = Sämst , mitt tålamod = sämst :)) Ingen bra kombination ;) Imorrn ska jag iaf va med Maria och det ska bli skit kul ! Det har jag typ bestämt att det ska bli för det är alltid så att varje gång jag e med nån så antingen skrattar jag ihjäl mig eller så har jag kul ändå , det är bara så ! Jaa och nu ska jag gå in på bdb lite mer och kolla på alla mina kompisars bilder o så :) Ses !
/EMMASKOGSTROM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0