there was a time

Hej igen då !
NU är dagen typ slut så jag tycker det passar att blogga lite ! Så , idag dårå ! Idag började jag dagen med att kliva upp halv nio ungefär och det tycker jag är en asbra tid för då är jag rätt pigg och hungrig, så då kan jag äta frukost utan att må illa efteråt ! ;) Efter frukost klädde jag på mig och åkte in med min lillebror Theo och mamma och vi åkte och handlade litt , så nu finns det mat hemma ! Det är ju bra å ha det lix . Efter lunch så chilla jag litt vid datorn och jag var väl inte på världens jätte bästa humör just då så . . . Men nu så sitter jag ju vid datorn såklart , och vi har nyss ätit middag och det var gott . Nu har jag inget mer att göra i dag så jag kommer nog sitta här tills jag ska sova så ao , nu fortsätter mitt datorliv (: Heråå
seger / emmaskogstrom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0