there i was again

Hejj ingen!
Jag saknar den här bloggen ! När jag tänker tillbaka så liksom tycker jag att jag var bra på att blogga här ... eller inbillar jag mig bara ? För jag tycker att mina inlägg är bra, eller iaf okej . Jag vet inte, jag tycker bara det . Och ja, jag tar tillbaka bloggen nu! :) Och ja, jag har två bloggar, bli inte förvirrade för det kommer stå typ samma saker på de båda, bara det att blogg liksom ... Jag har så korta och små inlägg på alla andra bloggar jag haft, men blogg.se liksom drar ur mig ord som ett snöre och jag bara kan inte sluta förrän jag är tömd på ord ! Jag vet inte varför men det känns riktigt bra ! ;) Aja, nu tror jag att jag ska gå o lägga mig för jag orkar inte vaara uppe mer för ingenting händer mig här i världen, tyvärr ... Jag är väl för tråkig som människa antar jag ... Men det är ju inte direkt mitt fel, eller ? Inte vet jag ! Aja ...
seger / emmaskogstrom'' tha prinsessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0